Antwerpen Shopping

Vrijdag ben ik met mijn zusje Naomi naar Antwerpen geweest. Het plan was de trein van 8.15, zodat we om 11 uur in Antwerpen zouden aankomen. Maar de pech begon al bij het station, naomi kwam er achter dat ze haar pinpas was vergeten. Uiteindelijk hadden we een andere trein genomen die eerst langs Amsetdram cs zou gaan en dan door zou rijden naar Schiphol, waar wij de trein naar Antwerpen moesten hebben. Maar op A'dam CS aangekomen bleken er geen treinen meer naar Schiphol te gaan wegens een of andere storing. Toen hadden wij maar de trein naar Rotterdam gepakt, daar ongeveer 3 kwartier op de trein naar Antwerpen gewacht. En de trein was heeeel druk en warm dus ze STONDEN te zweten in de trein. Uiteindlijk zijn we om half 1 in Antwerpen aangekomen!
Daar hebben we eerlijk gewinkeld. Ik heb twee leuke topjes bij de Pull&bears gekocht en een vestje bij de men@work (foto's volgen later). Naomi heeft nog veel meer gekocht, teveel om op te noemen! Leuk trouwens dat ze in Antwerpen bij de men@work ook schoenen verkopen! Het leuke vond ik dat ik echt het idee had op vakantie te zijn. Antwerpen is zo anders dan steden in Nederland. Het is natuurlijk ook het buitenland, maar zo ver weg is het ook weer niet. Het deed me een beetje denken aan de Rambla in Barcelona.
Na het shoppen hebben we bij een lekkere pizzaria gegeten. En wilde wij de trein van 8 uur naar Amsterdam CS halen. Maar wat bleek die trein was geannuleerd (of in het vlaams afgeschaft :) ). Dus toen moesten we wachten op de trein van 9 uur (die pas om kwart over kwam). Uiteindelijk waren we om half 1 thuis. Dus het was een lange dag, maar zeker de moeite waard.

Sushi eten op Rotterdam Centraal

Stadsfeestzaal



Bij de Pizzaria

Nog even een ijsje halen

Het staion van Antwerpen


5 opmerkingen:

Fashionisaparty.com (Suz) zei

moet leuk geweest zijn! ik lees ineens van alles over antwerpen!
maarree... hier in arnhem verkopen ze ook schoenen bij de men at work hoor?
waarschijnlijk was je met de trein op de dag dat ik naar rotterdam ging. toen waren er iig ook problemn, en zaten we echt als veevoer op elkaar.
xx

Anoniem zei

oeh, dat ziet er gezellig uit.. mooie fotos heb je gemaakt :)

gl zei

It's beautiful there!

This chick's got style zei

Dat ziet er leuk uit!!

[LA] zei

AMAZING PLACES!!!









lainarollercoaster.blogspot.com